اطلاعیه نحوه ثبت نام، مدارک و شهریه پذیرفته شدگان ورودی جدید کارشناسی پیوسته

     ضمن تبریک به کلیه پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1401 که در دانشگاه علم و هنر پذیرفته شده اند به اطلاع می رساند فرایند ثبت نام در این دانشگاه شامل ثبت نام اینترنتی (غیرحضوری) و تحویل مدارک بصورت ارسال مدارک از طریق پست یا حضوری می‌باشد. بدیهی است قطعی شدن ثبت نام هر دانشجو منوط به ثبت نام غیرحضوری در تاریخهای 31 شهریور الی 7 مهر و تحویل مدارک در تاریخ‌های تعیین شده به دانشگاه می‌باشد. از پذیرفته شدگان تقاضا می‌شود پس از مطالعه کامل این اطلاعیه و اطلاعیه های مندرج در سایت دانشگاه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.  

تاریخهای مهم:

1. پذیرش اینترنتی (غیرحضوری): تاریخ 1401/06/31 الی 1401/07/07

2. تحویل مدارک: تاریخ 1401/07/09 الی 1401/07/14 

3. شروع کلاسها: (طبق برنامه ای که گروه های آموزشی ارائه نموده اند.)

نکات قابل توجه:

  1. داوطلبانی که‌ در مرحله پذیرش آزمون سراسری سال 1401 در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی که ظرفیت آن برای نیمسال ­اول می‌باشد قرار گرفته‌اند، به‌ شرطی‌ مجاز به ‌ثبت‌نام‌ در مؤسسه محل قبولی خود خواهند بود که‌ کلیه واحد‌های درسی‌ دوره دیپلم، پیش دانشگاهی و یا فوق دیپلم خود را در رشته‌ مربوط حداکثر تا پایان شهریور 1401 با موفقیت‌ طی‌ کرده‌ باشند.
  2. با توجه به اینکه تمامی مدارک تحصیلی تحویلی به دانشگاه به هیچ عنوان تا پایان تحصیلات مرجوع نمی‌گردد، لذا توصیه می‌گردد از تمامی مدارک خود کپی و یا کپی برابر اصل تهیه نموده و نزد خود نگه دارید.   

نکات مهم ویژه پذیرفته شدگان مرد

1-پذیرفته شدگانی که در حین انجام خدمت مقدس سربازی می باشند باید قبل از ثبت نام  به این  دانشگاه مراجعه و پس از دریافت نامه جهت ترخیص از خدمت نظام ،به محل خدمت خود مراجعه و پس از ترخیص نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

2-پذیرفته شدگان مشمول که در دانشگاه دیگری در حال تحصیل می باشند ، ابتدا از دانشگاه قبلی انصراف  داده سپس با  مراجعه به این دانشگاه و دریافت نامه مربوط به نظام وظیفه (درصورت موافقت نظام وظیفه ) می توانند مراحل بعدی ثبت نام را انجام  دهند.

تذکر: در صورت عدم توجه به نکات مربوط به شرایط نظام وظیفه عواقب آن بر عهده پذیرفته شده می باشد.


راهنمای ثبت نام

  • راهنمای نحوه ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته