باسلام و احترام؛

     ضمن عرض تشکر از همکاری صمیمانة شما با دانشگاه علم و هنر، اعلام می دارد حوزه معاونت آموزشی دانشگاه با یاری خداوند و هماهنگی با اساتید محترم، همچون ترم های گذشته امتحانات پایانی را به صورت ستادی و منظم برگزار می‌نماید. لذا در این راستا ضمن تقاضای همکاری و مساعدت از حضرت‌عالی، مواردی به شرح ذیل جهت استحضار و یادآوری ایفاد می‌گردد.

 

  1. حذف دانشجویان به دلیل غیبت بیش از حد در سامانه گلستان و از تاریخ 1402/9/25 تا 1402/10/07 توسط اساتید مقدور می‌باشد. دقت فرمایید، حذف دانشجو از امتحان درس، در گلستان قابل ویرایش و بازگشت نمی‌باشد.
  2. با دریافت گزارش 464 در سامانه گلستان از تاریخ و ساعت امتحان مطلع شوید.
  3. ضمن تشکر از اساتید محترم مقطع تحصیلات تکمیلی که تقبل نموده اند امتحان پایان ترم دروس خود را برگزار نمایند تقاضا
    می شود حداقل 15 دقیقه قبل از شروع در مکانی که توسط آموزش دانشکده برای شما در نظر گرفته شده است حضور بهم رسانید.
  4. لطفاً 72 ساعت قبل از برگزاری امتحان، سوالات به صورت مراجعه حضوری به مدیران آموزش دانشکده یا از طریق پست الکترونیکی (Email) و یا از طریق پیام رسان ایتا به ایشان تحویل شود.
  5. سؤالات به صورت خوانا و ترجیحا تایپی در سربرگ دانشگاه علم و هنر با ذکر نام درس- نام استاد - وقت امتحان - همچنین مجوز احتمالی همراه داشتن جزوه، کتاب و ... درج شود.
  6. برای سوالات تستی پاسخنامه تستی توسط استاد به برگ سوال پیوست شود و برای سوالات تشریحی در صورتی که یک برگ کفایت می کند، اساتید اعلام کنند تا پاسخ نامه 2 برگی توزیع نشود.
  7. به دلیل محدودیت 2 ساعته سانس امتحانات، سؤالات با وقت امتحان بیشتر از 90 دقیقه تحویل گرفته نخواهد شد.
    لطفا در صورت لزوم، حداکثر زمان تعیین شده برای پاسخگویی 90 دقیقه درج گردد.
  8. به اساتیدی که در جلسه امتحان حضور بهم رسانند، یک جلسه حق التدریس تعلق خواهد گرفت. (با توجه به برگزاری امتحانات متعدد در سالن امتحانات پاسخگویی به اشکالات به گونه ای باشد که نظم جلسه امتحان حفظ شود.
  9. پس از امتحان اساتید برگه‌ها را شمارش و با صورتجلسه حضور و غیاب تطابق داده و تحویل گیرند.
    در صورت تحویل گرفتن برگه‌ها، و امضاء فرم صورتجلسه، آموزش در قبال کسری آن مسئولیتی نخواهد داشت.  (قبلا از صبوری اساتید در شمارش و تحویل برگه های امتحانی تشکر می شود.)
  10. از اساتید محترمی که در جلسه امتحان حضور ندارند تقاضا می گردد برای دریافت پاسخنامه های امتحان خود  در ایام امتحانات ساعت ۱۴ به بعد به آموزش دانشکده مراجعه نمایند.
  11. ملاک نمره نهایی دانشجو، حضور در امتحان پایان‌ترم است در صورتی که در لیست نمرات این دسته دانشجویان، ثبت نمره غیرفعال نشده بود، نمره صفر و وضعیت حضور دانشجو از حاضر به غایب تبدیل شود. لطفا از ثبت نمرات کلاسی(حضور در کلاس، میان ترم ...) به عنوان نمره نهایی دانشجو خودداری شود. لازم بذکر است برای دانشجویانی که در جلسه امتحان حضور داشته  و برگه سفید تحویل می دهند نمره صفر در سامانه درج نشود.
  12. باتوجه به انتخاب واحد نیمسال دوم در تاریخ 1402/11/07 و شروع کلاس ها از تاریخ 1402/11/14، خواهشمند‌است اساتید نمره‌ها را حداکثر 3 روز پس از برگزاری امتحان، ثبت نمایند.  

حوزه معاونت آموزشی

دانشگاه علم و هنر


Science & Arts University
  • دانشکده فنی و مهندسی:
    یزد، بلوار دانشجو
  • ۸۹۱۶۷-۱۳۳۳۵
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۸۰-۹
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۹۰
  • دانشکده علوم انسانی:
    یزد، میدان عالِم، انتهای بلوار شهدای گمنام
  • ۸۹۱۵۸-۱۳۱۳۰
  • (۰۳۵)۳۸۲۰۷۱۸۰-۷
  • (۰۳۵)۳۸۳۰۲۱۸۴
  • دانشکده هنر:
    یزد، بلوار دانشجو
  • ۸۹۱۶۷-۱۳۳۳۵
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۸۰-۹
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۹۴
  • info [at] sau.ac.ir