داوطلبان گرامی برای برگزاری هرچه بهتر جلسه مصاحبه خواهشمند است مطالب زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

ـ ثبت نام و انتخاب زمان مصاحبه در سایت دانشگاه علم و هنر در تاریخ مقرر، جهت شرکت در مصاحبه الزامی است. عدم ثبت نام الکترونیکی به منزله انصراف از مصاحبه و منجر به محرومیت از مصاحبه می گردد.

ـ مصاحبه به صورت مجازی و مطابق با برنامه زمانبندی اعلام شده از طریق وبگاه دانشگاه، برای هر داوطلب صرفاً یک بار برگزار می شود. عدم حضور داوطلب در زمان اعلام شده برای مصاحبه، به منزله غیبت تلقی شده و برگزاری مجدد آن امکان‌پذیر نمی‌باشد.

ـ احراز حد نصاب نمره مرحله دوم آزمون، بر اساس بند ۱۰ شیوه نامه اجرایی آزمون ورودی دوره دکتری  سال ۱۴۰۰ سازمان سنجش آموزش کشور، در دانشگاه الزامی است.

ـ با توجه به اینکه پرونده الکترونیکی داوطلبان (شامل تصاویر صفحات شناسنامه، کارت ملی، مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و نظایر اینها) در اختیار کمیته برگزارکننده مصاحبه است، عکس موجود در مدارک با تصویر دریافتی از دوربین و عکس ارسال شده از سوی سازمان سنجش طی مصاحبه تطبیق داده می‌شود و  در صورت مشاهده مغایرت طبق قوانین و ضوابط برخورد خواهد شد.

ـ مصاحبه به صورت صوتی ـ تصویری  می‌باشد و ارایه تصویر از سوی داوطلب الزامی است ؛ بدون وجود دوربین و ارایه تصویر از سوی داوطلب ، مصاحبه فاقد اعتبار است .

ـ پیش از تاریخ مصاحبه، زیرساخت‌ها و تجهیزات لازم بررسی و درباره درستی آن اطمینان حاصل شود تا مشکلات فنی در روز و ساعت مصاحبه باعث تأخیر در شروع مصاحبه‌ها نشود. در صورت وجود مشکل سخت افزاری داوطلبان محترم می‌توانند حداقل 48 ساعت قبل از زمان مصاحبه با شماره‌‌تلفن‌های  09103095095 ،09901355336 و 09134503203 واحد فناوری اطلاعات دانشگاه تماس حاصل نمایند و مشکل بوجود آمده را برطرف نمایند.

ـ با توجه به اینکه مصاحبه مجازی دکتری در مقابل دوربین کامپیوتر، لب تاپ یا  تلفن همراه انجام می شود، داوطلبان می بایست برای هر چه بهتر برگزار شدن مصاحبه مجازی ، دوربین را هم سطح چشمان خود و در فاصله مناسب طوری قرار دهند که سر و شانه هایشان در تصویر مشخص باشد. همچنین می بایست هنگام صحبت کردن مستقیما به دوربین نگاه کرده و همانند مصاحبه حضوری توجه خود را به مسیر مکالمه نشان دهند.

ـ  به داوطلبین توصیه می‌گردد کلیه مدارک بارگذاری شده در سامانه را در دسترس داشته باشند تا اگر اعضای هیأت مصاحبه کننده در جریان مصاحبه از پایان نامه یا سایر مدارک داوطلب سوالی داشته باشند امکان اشتراک گذاری مدارک درخواستی از طریق نرم افزار مرتبط وجود داشته باشد.

ـ با توجه به اینکه امکان دارد ساعت‌های مشخص شده در بازه تاریخ مصاحبه  تغییر کند، (امکان برگزاری جلسه مصاحبه زودتر یا دیرتر از ساعت تعیین شده وجود دارد) ضمن آمادگی کامل داوطلبین در روز مصاحبه، در صورت تغییر زمان مصاحبه از طرف دانشگاه با دانشجو تماس گرفته می‌شود.

ـ لینک سامانه مصاحبه به همراه شناسه کاربری و رمز عبور پس از تایید مدارک آموزشی و پژوهشی برای شما پیامک می شود.

ـ ممکن است داوطلبی در ساعت هماهنگ شده با دانشگاه به دلیلی، خارج از اراده شخصی خود، امکان شرکت در جلسه مصاحبه را نداشته باشد، که در چنین مواردی، زمان‌های جایگزین تعیین و اطلاع رسانی می شود.

ـ توصیه می شود داوطلبین گرامی جهت آشنایی بیشتر با نرم افزار مصاحبه، فایل آموزشی که در لینک زیر بارگذاری شده را با دقت مطالعه نمایند.


فایلهای پیوست

  • راهنمای استفاده از وبینار جهت مصاحبه دکتری
Science & Arts University
  • دانشکده فنی و مهندسی:
    یزد، بلوار دانشجو
  • ۸۹۱۶۷-۱۳۳۳۵
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۸۰-۹
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۹۰
  • دانشکده علوم انسانی:
    یزد، میدان عالِم، انتهای بلوار شهدای گمنام
  • ۸۹۱۵۸-۱۳۱۳۰
  • (۰۳۵)۳۸۲۰۷۱۸۰-۷
  • (۰۳۵)۳۸۳۰۲۱۸۴
  • دانشکده هنر:
    یزد، بلوار دانشجو
  • ۸۹۱۶۷-۱۳۳۳۵
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۸۰-۹
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۹۴
  • info [at] sau.ac.ir