به مناسبت دهه فجر و 22 بهمن، بسیج و دانشگاهیان دانشگاه علم و هنر با صدور بیانیه ای، بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید و اعلام کردند .

پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیروزی خون بر شمشیر و نور بر ظلمت بود و دهه مبارک فجر تحقق شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود که با رهبری بی نظیر امام(ره) و حضور گسترده مردم  اتفاق افتاد.

دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز ایران اسلامی است؛ در این روزهای عزیز، ملت خداجو، عدالت خواه، استقلال طلب و استکبار ستیز ایران اسلامی با لبیک به مقتدا و رهبر فرزانه خویش، کاخ ستم و جور وابسته به اجانب را در هم شکسته و حکومتی بر پایه احکام اسلامی و رهبری ولایت فقیه بنا نهادند. 

22 بهمن یاد آور حماسه ها، رشادت ها و جان فشانی های مردم عزیز ایران است که عشق به انقلاب و امام راحل و سربلندی وطن را یکپارچه و بی واهمه فریاد زدند. 

انقلاب اسلامی مردم ایران، نوید بخش پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بوده، اما دشمن هر روز در لباسی دام های بیشماری را بر سر راه انقلاب می گستراند و ما در شرایطی 45 سالگی انقلاب خود را جشن می گیریم که نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر اصول و دفاع از حقوق مسلم ایران، در پی تعامل مثبت با جهان و ایفای نقش سازنده در منطقه و سیاست جهانی است. 

بی شک دشمنان عنود و حسود انقلاب اسلامی در تلاشی مذبوحانه هستند تا با مثلث نفوذ، تحریف و فتنه خط انقلاب را از صراط مستقیم منحرف کرده و این وظیفه اصلی نخبگان، علما، حوزویان، رسانه‌ها و مردم فهیم ایران اسلامی است که با پافشاری بر ارزش‌های انقلابی و حضور پر شور در صحنه این مثلث شوم را نابود و خواب دشمنان را آشفته کنند. بیست و دوم بهمن امسال در حالی فرا می‌رسد که مردم ایران همچون گذشته علاقمند به نظام اسلامی ایران  شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" را فریاد می زنند و یکپارچه و متحد  بر وحدت ملی در چهارچوب جمهوریت نظام تأکید می‌نمایند. 

ما دانشگاهیان دانشگاه علم و هنر با توکل به وعده الهی  همچون سالهای گذشته ضمن اعلام حضور خود در راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن، یاد و خاطره  امام راحل، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای امنیت و سلامت،‌ شهدای غزه و شهدای جبهه مقاومت به ویژه سیدالشهداء مقاومت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رضوان الله تعالی علیه را گرامی داشته و ضمن دفاع از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه، هم قدم با مردم پر شور ایران اسلامیِ قدرتمند در کنار مردم مؤمن، انقلابی و ولایتمدار یزد، تحت رهبری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مدظله العالی با حضوری پرشور و آگاهانه از انقلاب اسلامی به عنوان امانتی که از پس بیش از چهار دهه صبر و استقامت و صلابت امت ولایتمدار ایران اسلامی به بلوغ امروز خود رسیده است حفاظت نموده و ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل، بیعتی مجدد با رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی  خواهیم داشت. و هم گام با دیگر اقشار مردم،  اتحاد و انسجام ملی را به رخ جهانیان کشیده و ثابت خواهیم کرد در مقابل زیاده خواهی و زورگویی‌های استکبار جهانی، و در راه تعالی و پیشرفت ایران اسلامی یک دل و یکپارچه ایستاده، و استوار و با صلابت گام بر می‌داریم. و تأکید می‌کنیم این حضور به طور حتم منشاء یاس دشمنان انقلاب و تأمین کننده امنیت و سلامت اجتماعی مردم قدرتمند ایران عزیز خواهد بود.

در پایان از همه دانشگاهیان گرامی و خانواده‌های محترم آنها و احاد مردم شهید پرور و ولایتمدار و همیشه در صحنه و هوشیار ایران اسلامی دعوت به عمل می آوریم تا با حضور پر شور خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پاسخ محکمی به زیاده خواهی ها، دشمنی ها و تهدیدهای بدخواهان این ملت شریف بدهند و قدرت ایران اسلامی را به جهانیان ثابت نمایند. 

پایگاه مقاومت بسیج اداری مرصاد، بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و روابط عمومی دانشگاه علم وهنر


Science & Arts University
  • دانشکده فنی و مهندسی:
    یزد، بلوار دانشجو
  • ۸۹۱۶۷-۱۳۳۳۵
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۸۰-۹
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۹۰
  • دانشکده علوم انسانی:
    یزد، میدان عالِم، انتهای بلوار شهدای گمنام
  • ۸۹۱۵۸-۱۳۱۳۰
  • (۰۳۵)۳۸۲۰۷۱۸۰-۷
  • (۰۳۵)۳۸۳۰۲۱۸۴
  • دانشکده هنر:
    یزد، بلوار دانشجو
  • ۸۹۱۶۷-۱۳۳۳۵
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۸۰-۹
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۹۴
  • info [at] sau.ac.ir