به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و هنر، به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور با توجه به مهیا شدن دریافت تاییدیه تحصیلی بصورت الکترونیکی از وزارت آموزش و پرورش توسط پذیرفته شدگان جهت ارائه به دانشگاهها و موسسات آموزش عالی محل قبولی، فرآیند دریافت تاییدیه تحصیلی مدرک دیپلم پذیرفته شدگان به شرح زیر می باشد :
دانشجو به سامانه تاییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم) به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می کند.
فرآیند ثبت درخواست
1. ورود به سامانه https://emt.medu.ir
2. انتخاب نظام و مقطع آموزشی
3. مشخصات هویتی و تحصیلی
مشخصات شناسنامه ای و تحصیلی خود را براساس اطلاعات موجود در مدرک تحصیلی خود درج کنید.
دانشگاه یا سازمان استعلام گیرنده خود را انتخاب کنید.
دانشجویان ورودی جدید دانشگاه علم و هنر بایستی موارد زیر طبق شکل وارد نمایند.
- استان استعلام گیرنده: یزد
- نوع استعلام گیرنده: دانشگاه های غیرانتفاعی
- استعلام گیرنده: دانشگاه غیردولتی غیرانتفاعی علم و هنر
- عنوان استعلام گیرنده: دانشگاه علم و هنر
4. تایید اطلاعات
در این مرحله اطلاعات ثبت شده خود را مشاهده می کنید در صورتی که از صحت اطلاعات اطمینان دارید روی دکمه تایید / گام بعدی کلیک نمایید.
5. درگاه بانکی
6. دریافت کد پیگیری
پس از پرداخت، کلیه اطلاعات وارد شده و بانکی همراه با کدپیگیری درخواست تأییدیه تحصیلی ظاهر می شود. با کلیک روی دکمه «چاپ اطلاعات» این صفحه را چاپ کرده و نزد خود نگهدارید.