ضمن تبریک به شما دانشجوی پذیرفته شده در دانشگاه علم و هنر بدین وسیله به اطلاع  می رساند روند ثبت نام و پرداخت شهریه نیمسال اول 1399-1400بر اساس برگزاری کلاس ها بصورت غیر حضوری  به شرح ذیل اعلام میگردد،بدیهی است مسئولیت عدم رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده بدلیل عدم رعایت این اطلاعیه به عهده شخص دانشجو خواهد بود.با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامت شما دانشجویان گرامی و همکاران محترم دانشگاه، جهت ثبت نام و پرداخت شهریه، کلیه فرایند بصورت غیر حضوری برنامه ریزی شده که از طریق راههای ارتباطی اعلام شده در قالب اطلاعیه و دستورالعمل هادر سایت دانشگاه اطلاع رسانی شده است.

با توجه به شروع سال تحصیلی دانشجویان جدید الورود در آبان، به منظور مساعدت هرچه تمام تربا این عزیزان نحوه پرداخت شهریه بصورت نقد و اقساط تا اسفند ماه در نظر گرفته شده است.

  واریز نقدی نیمسال اول 99-00 صرفا و تنها از طریق درگاه پرداخت الکترونیکیانجام می شود و چکهای شهریه بر اساس این اطلاعیه توسط خود دانشجو در تاریخ های اعلام شده تکمیل، و در سیستم گلستان ثبت و پس از آن‌ ، از طریق پست یا به همراه مدارک ثبت نام در پاکت جداگانه گذارده و با نوشتن نام و نام خانوادگی و نوشتن عبارت حاوی چک است حضوری به باجه تحویل مدارک طبق برنامه زمانبندی تحویل نمایند.در صورت داشتن هرگونه مغایرت در سیستم گلستان اطلاع رسانی شده و دانشجو موظف است در اسرع وقت جهت رفع مغایرت اعلام شده به امور شهریه دانشکده های خود مراجعه نمایند.

      دانشجویان عزیز خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی مراحل ثبت چک به توضیحات ذیل توجه فرمائید.

      برای اطلاع از  مبلغ علی الحساب شهریه به صفحه اول سایت(دانشگاه علم وهنر sau.ac.ir ) وصفحه اول گلستان مراجعه فرمائید.توجه فرمائید مبلغ کل شهریه بر اساس تعداد واحددرسی نهایی شده توسط دانشگاه قطعی می شود.

نحوه پرداخت مبلغ نقدی و مراحل ثبت چکهای شهریه نیم سال اول 99- 00 :

  1. پرداخت نقدی (الکترونیکی): پس از ورود به سیستم، گزینه پرداخت الکترونیکی را از قسمت منوی اولیه شهریه انتخاب نموده، مبلغ موردنظر را در قسمت مبلغ پرداختی (دابل کلیک ) کرده و مبلغ اعلام شده در جدول شهریه (طبق مقطع تحصیلی مشخص شده) را وارد نموده و با استفاده از کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی(یکبارمصرف) مبلغ را پرداخت و سپس گزینه تکمیل فرآیند خرید را می‌زنید (توجه: در صورتی که گزینه تکمیل فرآیند زده نشود عملیات ناتمام خواهد ماند و تراکنش بصورت ناموفق پایان می‌یابد).
  2. ثبت چک : پس از واریز مبلغ نقدی پیش پرداخت ، ‌در قسمت منوی اولیه شهریه- منوی ثبت چک و تعهد ابتدا گزینه ترم مورد نظر(بالای صفحه)پاک کرده و سپس گزینه جستجو در پائین صفحه را کلیک نموده تا عنوان ثبت چک و تعهد فعال شود. سپس می توانید مانده علی الحساب شهریه خود را طی حداکثر4 برگ و حداقل 2 برگچک  در تاریخ های 99/09/05 ، 99/10/05، 99/11/05 و 99/12/05 ثبت نمایید، دانشجویانی که مایل به ارائه دو فقره چک هستند می توانند به سررسید پنجم آذر و پنجم بهمن ماه 99  با مبالغ  مساوی ثبت نمایند.

درصورت عدم رعایت موارد فوق و وجود مغایرت در متن چک، چک‌ها از طرف امور مالی اخذ و تائید نخواهد شد.

برای اطلاع از نحوه ی صحیح ثبت چک به نمونه اسکن شده از چکهای بانکی در صفحه ی اول سایت دانشگاه مراجعه فرمائید.

الف ) مراحل ثبت چک : پس از وارد شدن به آیتم ثبت چک ، به ترتیب اطلاعات خواسته شده را وارد می‌نمائید. ثبت کلیه موارد خواسته شده الزامیست.( نکته : شماره چک فقط آن عدد 6 رقمی ثبت شود ،‌ سریال چک اعداد قبل از ممیز میباشد، شماره شناسه صیاد چک= در زیر شماره چک با 16 رقم ثبت شده است.)

ب ) پس از ثبت چکها،دانشجویان گرامی می توانند اصل چک ها را داخل پاکت نامه جداگانه گذارده و از طریق پست و یا به همراه تحویل مدارک به باجه مربوطه تحویل نمایند. دانشجویان شهرستانی میتوانند چکها را از طریق پست پیشتاز به آدرس ذیل ارسال نمایند)روی پاکت نام دانشکده قید شود)

آدرس  : یزد میدان عالم بلوار شهدای گمنام دانشکده علوم انسانی دانشگاه علم و هنر – کد پستی 8915813130

ج ) چک‌ها باید صادر شده توسط سامانه صیاد(صدور یک‌پارچه دسته چک) باشد و چک‌های قدیمی و  مؤسسات مالی و اعتباری به هیچ وجه قابل قبول نمی‌باشد.

د ) در صورت خط خوردگی روی چک باید حتماً توسط صاحب چک پشت نویسی و امضاء گردد.

ه ) در صورت عدم تأیید چک توسط امورمالی، دانشجو می‌تواند از طریق سامانه گلستان ( قسمت ثبت چک) دلیل عدم تائید چک را ملاحظه نمائید.

و) لازم به تذکر است که در صورت عدم رعایت دستورالعمل فوق ، در طی ترم تحصیلی ضمن محدودیت های آموزشی کلیه دسترسی هابه سامانه گلستان برای دانشجو وکارشناسان آموزشی دانشگاه غیر فعال بوده و برای رفع مشکل  نیاز به مراجعه حضوری دانشجو می‌باشد .

نکته مهم : نوشتن نام و نام خانوادگی،کدملی و شماره تلفن همراه در پشت چکها الزامی می‌باشد.


Science & Arts University
  • دانشکده فنی و مهندسی:
    یزد، بلوار دانشجو
  • ۸۹۱۶۷-۱۳۳۳۵
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۸۰-۹
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۹۰
  • دانشکده علوم انسانی:
    یزد، میدان عالِم، انتهای بلوار شهدای گمنام
  • ۸۹۱۵۸-۱۳۱۳۰
  • (۰۳۵)۳۸۲۰۷۱۸۰-۷
  • (۰۳۵)۳۸۳۰۲۱۸۴
  • دانشکده هنر:
    یزد، بلوار دانشجو
  • ۸۹۱۶۷-۱۳۳۳۵
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۸۰-۹
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۹۴
  • info [at] sau.ac.ir