مدارک لازم اطلاعیه شهریه اطلاعات خوابگاه مراحل انجام ثبت نام اینترنتی

  ضمن تبریک به کلیه پذیرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد سال 1396، به اطلاع می رساند فرایند ثبت نام در این دانشگاه شامل دو مرحله اینترنتی (غیرحضوری) و تحویل مدارک(حضوری) می‌باشد. بدیهی است قطعی شدن ثبت نام هر دانشجو منوط به ثبت نام غیر حضوری و حضوری در تاریخهای 13 الی 17 آبان 96 و تحویل مدارک خواسته شده می‌باشد. از پذیرفته شدگان تقاضا می‌شود پس از مطالعه کامل این اطلاعیه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. 

تاریخ های مهم:

1. پذیرش اینترنتی (غیرحضوری) تاریخ 96/08/13 الی 96/08/17

2. پذیرش حضوری (تحویل مدارک) تاریخ 96/08/13 الی 96/08/17 (به محلهای تحویل مدارک در اطلاعیه مدارک دقت فرمایید)

3. شروع کلاسها: نیمسال دوم سال تحصیلی 97-96.

** شروع کلاسهای این مرحله، نیم سال دوم سال تحصیلی 97-96 می‌باشد. در صورت تمایل داوطلبین به ادامه تحصیل از نیم سال اول، هنگام مراجعه حضوری جهت تحویل مدارک، به اداره آموزش دانشکده مربوطه اعلام تا اقدام لازم در این خصوص انجام شود.

نکات قابل توجه:

1- لازم است دانشجویان حداکثر تا تاریخ 1396/06/31 در مقطع قبلی خود (کارشناسی) فارغ التحصیل شوند. در غیراینصورت در هر زمان که این موضوع مشخص شود قبولی آنان کان لم یکن تلقی شده و برابر مقررات باآنها برخورد خواهد شد.
2- با توجه به اینکه تمامی مدارک تحصیلی تحویلی به دانشگاه به هیچ عنوان تاپایان تحصیلات مرجوع نمی‌گردد، لذا توصیه می‌گردد از تمامی مدارک خود کپی و یا کپی برابر اصل تهیه نموده و نزد خود نگه دارید.
3-دانشجویان عزیز می توانند در بهمن ماه 1396 با مراجعه به گزارش شماره 84 گلستان، از دریافت تاییدیه مدرک تحصیلی کارشناسی خود توسط دانشگاه اطلاع حاصل نمایند. بدیهی است در صورت عدم وصول تاییدیه مدرک مقطع کارشناسی دانشجو تا تاریخ 96/11/30 از ثبت نام دانشجو در نیمسال دوم ممانعت به عمل می آید.

نکات مهم ویژه پذیرفته شدگان مرد

1-    پذیرفته شدگانی که در حین انجام خدمت مقدس سربازی می باشند باید قبل از ثبت نام  به این  دانشگاه مراجعه و پس از دریافت نامه جهت ترخیص از خدمت نظام، به محل خدمت خود مراجعه و پس از ترخیص نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
2-    پذیرفته شدگان مشمول که در دانشگاه دیگری در حال تحصیل می باشند ، ابتدا از دانشگاه قبلی انصراف  داده سپس با  مراجعه به این دانشگاه و دریافت نامه مربوط به نظام وظیفه (درصورت موافقت نظام وظیفه ) می توانند مراحل بعدی ثبت نام را انجام  دهند.

تذکر: در صورت عدم توجه به نکات مربوط به شرایط نظام وظیفه عواقب آن بر عهده پذیرفته شده می باشد.

 پس از تکمیل فرمها با انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیرحضوری، فرم مشخصات کامل دانشجو و گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو را پرینت گرفته و به همراه مدارک مورد نیاز به آموزش دانشکده تحویل نمایید.

توجه : تایید نهایی پذیرش دانشجو،  بعد از مراجعه به آموزش دانشکده و ارائه مدارک مورد نظر صورت می گیرد.

*دانشجویان گرامی توجه نمایید بعد از تایید ثبت نام اینترنتی توسط آموزش جهت ورود به سیستم گلستان از شماره دانشجویی خود به عنوان شناسه کاربری و از کد ملی به عنوان گذرواژه خود استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید:

آموزش کل: 09904879020

امور خوابگاه ها: 09904879030

 

مدارک لازم اطلاعیه شهریه اطلاعات خوابگاه مراحل انجام ثبت نام اینترنتی

  • Science & Arts University
  • یزد، بلوار دانشجو، دانشگاه علم و هنر
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۸۰-۹
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۹۴ و (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۹۲
  • ۸۹۱۶۷-۱۳۳۳۵
  • info [at] sau.ac.ir
خبرنامه