مدارک لازم اطلاعیه شهریه اطلاعات خوابگاه سامانه پذیرفته شدگان دانشگاه مراحل انجام ثبت نام اینترنتی

    ضمن تبریک به کلیه پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی پیوسته سال 1397، به اطلاع می رساند فرایند ثبت نام در این دانشگاه شامل دو مرحله اینترنتی (غیرحضوری) و تحویل مدارک(حضوری) می‌باشد. بدیهی است قطعی شدن ثبت نام هر دانشجو منوط به ثبت نام غیر حضوری و مراجعه به دانشگاه و تحویل مدارک خواسته شده بصورت حضوری می‌باشد. از پذیرفته شدگان تقاضا می‌شود پس از مطالعه کامل این اطلاعیه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. 

تاریخ های مهم:

1. پذیرش اینترنتی (غیرحضوری) تاریخ 97/06/22 الی 97/06/27

2. پذیرش حضوری (تحویل مدارک) تاریخ 97/06/24 الی 97/06/27 (به محلهای تحویل مدارک در اطلاعیه مدارک دقت فرمایید)

3. شروع کلاسها تاریخ 97/06/31 (طبق برنامه‌ای که گرو‌ه‌های آموزشی ارائه نموده‌اند )

نکات قابل توجه:

1- داوطلبانی که‌ در آزمون‌ دوره‌های‌ کارشناسی پیوسته سال‌ 1397 در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی که ظرفیت آن برای نیمسال اول می‌باشد قرار گرفته‌اند، به‌ شرطی‌ مجاز به ‌ثبت‌نام‌ در مؤسسه محل قبولی خود خواهند بود که‌ کلیه واحد‌های درسی‌ دوره پیش دانشگاهی را در رشته‌ مربوط حداکثر تا پایان شهریور ماه‌ 1397 با موفقیت‌ طی‌ کرده‌ باشند.

2- با توجه به اینکه تمامی مدارک تحصیلی تحویلی به دانشگاه به هیچ عنوان تاپایان تحصیلات مرجوع نمی‌گردد، لذا توصیه می‌گردد از تمامی مدارک خود کپی و یا کپی برابر اصل تهیه نموده و نزد خود نگه دارید.  

نکات مهم ویژه پذیرفته شدگان مرد

1-    پذیرفته شدگانی که در حین انجام خدمت مقدس سربازی می باشند باید قبل از ثبت نام  به این  دانشگاه مراجعه و پس از دریافت نامه جهت ترخیص از خدمت نظام، به محل خدمت خود مراجعه و پس از ترخیص نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

2-    پذیرفته شدگان مشمول که در دانشگاه دیگری در حال تحصیل می باشند، ابتدا از دانشگاه قبلی انصراف  داده سپس با  مراجعه به این دانشگاه و دریافت نامه مربوط به نظام وظیفه (درصورت موافقت نظام وظیفه ) می توانند مراحل بعدی ثبت نام را انجام  دهند.

تذکر: در صورت عدم توجه به نکات مربوط به شرایط نظام وظیفه عواقب آن بر عهده پذیرفته شده می باشد.

 

 پس از تکمیل فرمها با انتخاب گزینه اتمام پذیرش غیرحضوری، فرم مشخصات کامل دانشجو و گواهی پذیرش غیرحضوری دانشجو را پرینت گرفته و به همراه مدارک مورد نیاز به محل تحویل مدارک تحویل نمایید.

توجه : تایید نهایی پذیرش دانشجو،  بعد از مراجعه به محل تحویل مدارک (واقع در بلوار دانشجو، ستاد مرکزی دانشگاه علم و هنر)  و ارائه مدارک مورد نظر صورت می گیرد.

*دانشجویان گرامی توجه نمایید بعد از تایید ثبت نام اینترنتی توسط آموزش جهت ورود به سیستم گلستان از شماره دانشجویی خود به عنوان شناسه کاربری و از کد ملی به عنوان گذرواژه خود استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید:

روابط عمومی: 09904879010

آموزش کل: 09904879020

امور خوابگاه ها: 09904879030

 

مدارک لازم اطلاعیه شهریه اطلاعات خوابگاه سامانه پذیرفته شدگان دانشگاه مراحل انجام ثبت نام اینترنتی

  • Science & Arts University
  • یزد، بلوار دانشجو، دانشگاه علم و هنر
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۸۰-۹
  • (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۹۴ و (۰۳۵)۳۸۲۶۴۰۹۲
  • ۸۹۱۶۷-۱۳۳۳۵
  • info [at] sau.ac.ir
خبرنامه